Постинг
24.07.2013 18:04 -
Hired Team: Trial
Един класически, 100%-ов 3D екшън е и играта, за която става дума в тази статия -
Hired Team: Trial. А как ви звучи идеята да се хвърлите в триизмерна патаклама, която е озвучена на чист български език на всичкото отгоре?!
Да пишеш за компютърни игри не е като да разтягаш локуми за книгите на някой литературен класик - с разбиране, с оглед обществото и добрите нрави, епохата и нейните като правило симпатични, героични и трудови хора. Игрите са глобален продукт - тук и сега.
Почти всяка игра, независимо кой и къде я прави, се стреми да бъде световен продукт и да се сравнява с тежката артилерия в жанра. Затова просто е изненадващо как понякога разни източноевропейски разработчици успяват да халосат пазара с някои дяволски добри хрумвания. Друг е въпросът, че в сегашната фаза на развитие при някои основни жанрове е много трудно да се извади нещо наистина революционно. Дали не умира въобще чистият жанр? Да, ако перифразираме - кралят е мъртъв, да живее кралят!
Само след като преди няколко месеца пуснаха бетата, руските програмисти от New Media Generation вече са готови и с финалната версия на Hired Team" Trial. Тя ще се появи на българския пазар след по-малко от месец и както може би сте чули, ще бъде първият триизмерен. екшън, преведен изцяло на български език. Но всичко по реда си.
Ще започна с един интересен факт. Някои от екипа на Hired Team: Trial (НТ:Т ) е бил шампион по Quake II за Русия през 1999 година.
Историята е малко по-различна от повечето shoot’em’up-игри. След 64 години, броени от днес, освен всичко друго, което се е случило, престъпността е стигнала своя възможен максимум. Нито полицията, нито специалните служби могат да се справят с тази чума на 21-ви век. За да се възстанови равновесието на силите, се създават така наречените Наемни отряди (Hired Teams). Парите и славата са огромни, когато си част от отбора. Но за да се влезе в него, първо трябва да се мине през Изпитанието (Trial).
Енджинът, на които е изпълнена НТ:Т, се нарича Shine и си е собствено производство на NMG. Програмистите напълно заслужено могат да се гордеят с него.
Енджинът е съвременен, красив и изпипан
Графичната машина е на нивото на Quake III и No One Lives Forever. A дори ги надминава по определени показатели, като например наличието на microbumping и microtextur-ing. Това простичко казано са "номера", които пречат да се получават графични грозотии. Дори и да си залепите носа на стената, нейният релеф не изчезва и текстурата не се размазва ни най-малко.
Тези ефекти засега за запазена марка само на Shine.
Експлозиите, факлите, разпар чадосването на опонентите, прекрасната вода, страхотното небе ("земя и небо, звяр и природа"! - бел. ред.), светлинните и атмосферните ефекти ме изкефиха още от пръв поглед. Бетата имаше доста бъгове, но във финалната версия поне забелязаните от мен грешки бяха отстранени. Единственият проблем, както винаги, са системните изисквания - за да върви, както ни се иска, Hired Team: Trial трябва да бъде пусната на доста по-мощен хардуер от обявения от производителя.
Музиката към играта е на същото бомбастично ниво. Дори и само тя би могла да накара всеки FPS-фен да побегне към PC-то си готов за битки. Стилът й е прекрасно подбран - агресивен и силов, частично индъстриал, частично техно.
Нивата са приемливо големи, приятно направени и подходящи за всякъв тип игра. Сред тях има рафинерии, замъци и храмове. За мен най-яката карта е шестата. Ако не ви стигат нивата в играта, има и Level Editor, с който може да си направите сами всичко, каквото си пожелаете. Следва продължение...
Hired Team: Trial. А как ви звучи идеята да се хвърлите в триизмерна патаклама, която е озвучена на чист български език на всичкото отгоре?!
Да пишеш за компютърни игри не е като да разтягаш локуми за книгите на някой литературен класик - с разбиране, с оглед обществото и добрите нрави, епохата и нейните като правило симпатични, героични и трудови хора. Игрите са глобален продукт - тук и сега.
Почти всяка игра, независимо кой и къде я прави, се стреми да бъде световен продукт и да се сравнява с тежката артилерия в жанра. Затова просто е изненадващо как понякога разни източноевропейски разработчици успяват да халосат пазара с някои дяволски добри хрумвания. Друг е въпросът, че в сегашната фаза на развитие при някои основни жанрове е много трудно да се извади нещо наистина революционно. Дали не умира въобще чистият жанр? Да, ако перифразираме - кралят е мъртъв, да живее кралят!
Само след като преди няколко месеца пуснаха бетата, руските програмисти от New Media Generation вече са готови и с финалната версия на Hired Team" Trial. Тя ще се появи на българския пазар след по-малко от месец и както може би сте чули, ще бъде първият триизмерен. екшън, преведен изцяло на български език. Но всичко по реда си.
Ще започна с един интересен факт. Някои от екипа на Hired Team: Trial (НТ:Т ) е бил шампион по Quake II за Русия през 1999 година.
Историята е малко по-различна от повечето shoot’em’up-игри. След 64 години, броени от днес, освен всичко друго, което се е случило, престъпността е стигнала своя възможен максимум. Нито полицията, нито специалните служби могат да се справят с тази чума на 21-ви век. За да се възстанови равновесието на силите, се създават така наречените Наемни отряди (Hired Teams). Парите и славата са огромни, когато си част от отбора. Но за да се влезе в него, първо трябва да се мине през Изпитанието (Trial).
Енджинът, на които е изпълнена НТ:Т, се нарича Shine и си е собствено производство на NMG. Програмистите напълно заслужено могат да се гордеят с него.
Енджинът е съвременен, красив и изпипан
Графичната машина е на нивото на Quake III и No One Lives Forever. A дори ги надминава по определени показатели, като например наличието на microbumping и microtextur-ing. Това простичко казано са "номера", които пречат да се получават графични грозотии. Дори и да си залепите носа на стената, нейният релеф не изчезва и текстурата не се размазва ни най-малко.
Тези ефекти засега за запазена марка само на Shine.
Експлозиите, факлите, разпар чадосването на опонентите, прекрасната вода, страхотното небе ("земя и небо, звяр и природа"! - бел. ред.), светлинните и атмосферните ефекти ме изкефиха още от пръв поглед. Бетата имаше доста бъгове, но във финалната версия поне забелязаните от мен грешки бяха отстранени. Единственият проблем, както винаги, са системните изисквания - за да върви, както ни се иска, Hired Team: Trial трябва да бъде пусната на доста по-мощен хардуер от обявения от производителя.
Музиката към играта е на същото бомбастично ниво. Дори и само тя би могла да накара всеки FPS-фен да побегне към PC-то си готов за битки. Стилът й е прекрасно подбран - агресивен и силов, частично индъстриал, частично техно.
Нивата са приемливо големи, приятно направени и подходящи за всякъв тип игра. Сред тях има рафинерии, замъци и храмове. За мен най-яката карта е шестата. Ако не ви стигат нивата в играта, има и Level Editor, с който може да си направите сами всичко, каквото си пожелаете. Следва продължение...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 0
Архив